مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-16سياسي

تاکید بر اهمیت تربیت فرزندان با ولایت اهل بیت(ع)


مراسم سوگواری حسینی در دهه سوم ماه محرم در بیت مرحوم آیت الله سید مهدی طباطبایی، استاد فقید اخلاق و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- مراسم سوگواری حسینی در دهه سوم ماه محرم در بیت مرحوم آیت الله سید مهدی طباطبایی، استاد فقید اخلاق و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم سوگواری در عزای شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای نهضت عاشورا و همچنین ایام اسارت آل الله(ع) با حضور جمعی از روحانیون و ائمه جماعت مساجد و به ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی، در بیت مرحوم حضرت آیت الله سید مهدی طباطبایی(ره) استاد فقید اخلاق، روحانی انقلابی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) منطقه غیاثی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی رجایی -استاد اخلاق- با بیان اینکه عشق و علاقه به اهل بیت(ع) بزرگ ترین نعمت است، اظهار کرد: همین عشق و علاقه و گذراندن جوانی در مسیر اهل بیت(ع)، بهترین روش زندگی است.

اگر در خانه اهل بیت(ع)، نوکری کنیم، خود حضرات معصومین(ع)، دست ما را در دنیا و آخرت می گیرند.

این خطیب دینی در ادامه با بیان اینکه در روز قیامت از همه اموال و دارایی ها و از جمله از نعمت جوانی از ما سوال می شود، گفت: خیلی باید مراقب نعمت جوانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اهمیت تربیت فرزندان با ولایت اهل بیت(ع)

تاکید بر اهمیت تربیت فرزندان با ولایت اهل بیت(ع)