مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-31اقتصادي

اهتمام دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای اعطای وام اشتغالزایی


فرماندار شفت با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و استعدادهای منطقه گفت: دستگاه های اجرایی و بانک ها زمینه را برای بهره مندی هر چه بیشتر مردم از تسهیلات اشتغال زایی فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: بر اساس بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401، بیش از 73 میلیارد تومان اعتبار در قالب کسب و کار فردی و کارفرمایی شهرستان شفت اختصاص پیدا کرد که هدف از آن ایجاد و توسعه فعالیت های اقتصادی خانوارها می باشد.

وی افزود: اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان شفت در قالب بند ب تبصره 16 قانون بودجه، در اختیار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بود که در آن، طرح های توجیهی کسب و کار فردی و کارفرمایی بررسی و پس از تصویب در اختیار متقاضیان قرار می گرفت.

فرماندار شفت با بیان اینکه داشتن سرمایه اولیه برای شروع کار دغدغه بسیاری از جوانان است، ادامه داد: دولت سیزدهم برنامه هایی را برای اشتغال در دستور کار خود قرار داده است که یک نفر با ایجاد شغل، زنجیره اشتغال را فراهم می کند.

رییس کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری شهرستان شفت اضافه کرد: از 73 میلیارد تومان اختصاص یافته جهت ایجاد و توسعه کسب و کار در قالب بند ب تبصره 16 قانون بودجه به این شهرستان بیش از 96 درصد جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای اعطای وام اشتغالزایی

اهتمام دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای اعطای وام اشتغالزایی