مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-11ورزشي

از افشاگری 700 میلیاردی تا استقلال لالیگایی در زشت و زیبای هفته اول لیگ برتر


در هفته نخست لیگ برتر اتفاقات زیبای زیادی رخ داد از تکریم قرآن مجید گرفته تا حضور بانوان در ورزشگاه و البته افشاگری 700 میلیاردی یک سرمربی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و سومین دوره لیگ برتر سرانجام شروع شد و در هفته نخست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ستاره هفته! لقب می گیرد چون پرکارترین عضو فوتبال بود و گربه را دم حجله کشت تا مربیان و بازیکنان بدانند که این فصل با همه فصول تفاوت دارد و نمی توانند خیلی راحت داور و مسئولان مسابقات و مقامات فدراسیون را زیر سوال ببرند! اتفاقات زشت و زیبای این هفته را باهم مرور می کنیم: نتایج هفته نخست لیگ برتر نساجی مازندران یک - پیکان تهران یک ملوان انزلی یک - ذوب آهن اصفهان 2 گل گهرسیرجان 3- فولاد خوزستان صفر پرسپولیس یک - آلومینیوم اراک صفر استقلال خوزستان یک - شمس آذر قزوین یک هوادار تهران صفر - مس رفسنجان صفر سپاهان اصفهان 3  - تراکتور تبریز یک صنعت نفت آبادان صفر - استقلال 3 زیبایی های هفته تکریم قرآن کریم در مسابقات هفته نخست تکریم قرآن کریم انجام شد.

در تهران نخستین نشست خبری با قرآن مجید آغاز شد و در سایر دیدارها نیز به روش های مختلف این کار فرهنگی انجام شد تا با هتک حرمت و بی احترامی به قرآن مقابله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افشاگری 700 میلیاردی تا استقلال لالیگایی در زشت و زیبای هفته اول لیگ برتر

از افشاگری 700 میلیاردی تا استقلال لالیگایی در زشت و زیبای هفته اول لیگ برتر