مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-13سياسي

شورای ائتلاف همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت است


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: شورای ائتلاف در طول فعالیت خود همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نادر بازگیر عصر امروز در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با استاندار لرستان که به مناسبت 22 مرداد، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: شورای ائتلاف در طول فعالیت خود همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت بوده است.

وی جذب، ساماندهی و کادرسازی نیروهای انقلابی را راهبردهای شورای ائتلاف لرستان برشمرد و افزود: این شورا از نیروهای انقلابی و نخبه جهت حضور در انتخابات دعوت کرده تا در یک فضای خوب، مطلوب و مناسب با هم رقابت کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با تأکید بر اینکه شورای ائتلاف عمدتا در انتخاب هایی که انجام داده و یا حمایت کرده است کاملا دقیق بوده و همین امر سبب شد برادران و خواهران مومن، انقلابی، کارآمد و نخبه با حمایت این شورا وارد مجلس شوند، اضافه کرد: امسال با توجه به اهمیتی که انتخابات دارد و مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال به آن اشاره کردند با فعالیت، همدلی و همراهی تمام جریان های انقلابی بتوانیم یک انتخابات پرشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت است

شورای ائتلاف همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت است