مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-07ورزشي

پاسپورت رکابزن ایران در دقیقه 90 رسید/ حضور در یک ماده قهرمانی جهان


پاسپورت رکابزن ملی پوش ایران بالاخره تحویل داده شد و این رکابزن در آخرین ماده مسابقات قهرمانی جهان 2023 به میزبانی اسکاتلند شرکت می کند.

- پاسپورت رکابزن ملی پوش ایران بالاخره تحویل داده شد و این رکابزن در آخرین ماده مسابقات قهرمانی جهان 2023 به میزبانی اسکاتلند شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان 2023 اسکاتلند، ابتدا درگیر گرفتن ویزا و سپس تحویل پاسپورت بود که بالاخره این اتفاق دقایقی پیش رخ داد.

دوچرخه سواری ایران دو نماینده در قهرمانی جهان دارد و قرار است فرانک پرتوآذر در رشته کوهستان و محمد گنج خانلو در پیست و جاده قهرمانی جهان رکاب بزند.

از آنجا که ویزای گنج خانلو به موقع صادر نشد، او قهرمانی پیست جهان را از دست داد.

پس از آن امید داشت که در استقامت جاده و تایم تریل انفرادی قهرمانی جهان به رقابت بپردازد که ویزا صادر شد اما پاسپورت او از سفارت انگلیس در ابوظبی به موقع به ایران ارسال نشد و این رکابزن مسابقه استقامت جاده را هم از دست داد.

در نهایت پس از پیگیری فراوان و مراجعت هر روزه مسئولان فدراسیون ایران به کارگزاری انگلیس در ایران، در نهایت پاسپورت رییس فدراسیون و محمد گنج خانلو رکابزن ایران تحویل داده شد و آنها بامداد سه شنبه راهی شهر گلاسکو (پایتخت اسکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسپورت رکابزن ایران در دقیقه 90 رسید/ حضور در یک ماده قهرمانی جهان

پاسپورت رکابزن ایران در دقیقه 90 رسید/ حضور در یک ماده قهرمانی جهان