مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-25ورزشي

تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی در ایران برگزار کردیم


سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه گفت: مسابقات دوستانه و تمرینات خوبی در ایران انجام دادیم و از حضور در این اردو خوشحال هستم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه گفت: مسابقات دوستانه و تمرینات خوبی در ایران انجام دادیم و از حضور در این اردو خوشحال هستم.

متین اوجان، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اردوی مشترک تیم های ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران و ترکیه اظهار کرد: قبلا ما از تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه میزبانی کرده بودیم و اکنون نیز ما میهمان این کشور بودیم و بازی های دوستانه خوب و تمرینات قابل قبولی را طی سه روز در این کشور انجام دادیم.

وی افزود: طی این سه روز از میهمان نوازی کشور ایران و بخصوص مردم تبریز سپاسگزارم و اینجا احساس شادی کردم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه ادامه داد: هدف اصلی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه، دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا است.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران از قویترین تیم ها هستند و همین طور تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران نیز بسیار خوب است و امیدواریم موفق باشند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه خاطرنشان کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر در ترکیه از اهمیت بسیاری برخوردار است و مدعی قهرمانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی در ایران برگزار کردیم

تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی در ایران برگزار کردیم