مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-06سياسي

سند تحول قضایی باید به روزرسانی شود


محور کار ما سند تحول قضایی است که باید به روز رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه معارفه خود به عنوان رییس دیوان عالی کشور ضمن قدردانی از همکاران خود در دادستانی کل کشور طی بیش از هفت سال گذشته، اظهار کرد: طی این مدت اقدامات گسترده و فراوانی در دادستانی کل کشور انجام شد که طی جزوه ای به صورت مکتوب دستاورهای دادستانی کل کشور ارائه می شود، اما باید اذعان کنیم که هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی همچنین افزود: سعی ما در دیوان عالی کشور بر این خواهد بود که در باب اتقان هرچه بیشتر آرا قضایی، روز به روز نظارت خود را بر آرا صادره از محاکم افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره همه مسئولان دستگاه قضایی انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات مجموعه همکاران در دادستانی کل کشور تصریح کرد: تلاش همکاران و دادستان های سراسر کشور در مقوله حفظ امنیت، جای تشکر دارد و از اعتماد رییس قوه قضاییه به حقیر برای انجام وظیفه در مسئولیت دیوان عالی کشور و تمامی عزیزانی که در جلسه مشورتی بنده را به عنوان گزینه مورد نظر معرفی کردند، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: سعی کرده ام آنچه در این مدت در توانم بوده را انجام دهم و از کار نکاهم؛ اقداماتی که در دادستانی کل کشور انجام گرفته زحمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قضایی باید به روزرسانی شود

سند تحول قضایی باید به روزرسانی شود