مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-12اقتصادي

ساختمان های پرخطر باید شناسایی شوند


112 هکتار فضای بازار داریم و این مجموعه ناایمنی دارد و ناایمنی آن از باب قدمت ساختمان و فرسودگی نیست البته بعضا برخی سراها فرسودگی دارند اما مخاطره اول تأسیسات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، انارکی محمدی شهردار منطقه 12 در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه باید بین مردم و مدیریت شهری فاصله ها کم شود گفت: ما در این زمینه اقداماتی انجام داده ایم.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه 300 اثر میراثی در منطقه داریم گفت: فضاهای مذهبی ویژه ای در این محدوده وجود دارد و بازار به عنوان اولین قلب تپنده اقتصادی کشور است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ایمنی بازار گفت: 112 هکتار فضای بازار داریم و این مجموعه ناایمنی دارد و ناایمنی آن از باب قدمت ساختمان و فرسودگی نیست البته بعضا برخی سراها فرسودگی دارند اما مخاطره اول تأسیسات، برق و .

است که غیر استاندارد هستند.

وی اضافه کرد: چاه هایی در منطقه داریم که خطرساز هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از بازار ثبت میراثی است و باید کارها با همکاری میراث اانجام شود گفت: ساختمان ها پرخطر بازار شناسایی شده و حدود 15 ساختمان پرخطر در بازار شناسایی شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ایستگاه آتش نشانی در بازار چه زمان افتتاح می شود گفت:تا پایان سال جاری ایستگاه آتش نشانی در بازار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های پرخطر باید شناسایی شوند

ساختمان های پرخطر باید شناسایی شوند