مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-14اقتصادي

پرداخت 250 میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان اشتغالزایی روستایی در ایلام


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت: در سال جاری مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار به عنوان تسهیلات به متقاضیان اشتغالزایی روستایی استان پرداخت شده است.

- مرتضی دالوند مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام، بعداز ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار به عنوان تسهیلات به متقاضیان اشتغالزایی روستایی و عشایری استان پرداخت شده است.

  وی افزود: این مقدار تسهیلات در قالب 44 فقره به 50 نفر از متقاضیان طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری پرداخت شد و در صورت تخصیص مجدد، باز هم اعتبارات به متقاضیان پرداخت می شود.

   مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام یادآور شد: این صندوق با جذب 100 درصدی اعتبار تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال جاری گام موثر و بسیار مهمی در جهت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برداشته است.

دالوند ادامه داد: پرداخت این تسهیلات در راستای رویکرد های این صندوق، با هدف حمایت از کسب و کار های خرد و کوچک کارآفرینان روستایی و مناطق محروم صورت گرفته است.

     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، پرداخت این میزان تسهیلات از سوی صندوق کار آفرینی امید استان، موجب افزایش رونق اقتصادی در مناطق روستانشین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 250 میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان اشتغالزایی روستایی در ایلام

پرداخت 250 میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان اشتغالزایی روستایی در ایلام