مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-22اقتصادي

بلیط هواپیما به کما رفت / مسئولان وزارت راه از مشکلات خبر دارند؟


گرچه وزارت راه اختیارات خاصی برای تغییر در شرکت های هواپیمایی خصوصی نداشته و فقط با رگولاتوری می تواند تغییراتی برای افزایش رضایت مردم ایجاد کند اما این وزارتخانه اختیارات اساسی و اثرگذاری حداقل در هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) دارد که می تواند .

- گرچه وزارت راه اختیارات خاصی برای تغییر در شرکت های هواپیمایی خصوصی نداشته و فقط با رگولاتوری می تواند تغییراتی برای افزایش رضایت مردم ایجاد کند اما این وزارتخانه اختیارات اساسی و اثرگذاری حداقل در هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) دارد که می تواند با تغییرات در مدیریت این شرکت حداقل گامی برای الگو برداری سایر شرکت فعال در این عرصه بردارد.

این روزها و با کثرت انتشار اخبار منفی درباره صنعت هوایی و نارضایتی فزاینده مردم از اوضاع هواپیمایی کشور، لزوم تغییرات اساسی در این صنعت بیش از پیش مشخص می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازجیب نیوز ، نبود بلیط هواپیما در بسیاری از مسیرهای پروازی داخلی، تاخیر های مکرر ، نقص فنی پروازها و اوضاع نابسامان پروازهای اربعین این روزها نارضایتی گسترده مردم و اعتراض رسانه ها را در پی داشته که این مشکلات لزوم جدی ورود مدیران وزارت راه برای تغییرات گسترده و اثرگذار می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیط هواپیما به کما رفت / مسئولان وزارت راه از مشکلات خبر دارند؟

بلیط هواپیما به کما رفت / مسئولان وزارت راه از مشکلات خبر دارند؟