مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-29اجتماعي

صدای پای زائران اربعین در مهران/مسئولان از آخرین تمهیدات می گویند


صدای پای زائران اربعین در مرز مهران از هم اکنون به گوش می رسد و مسئولان ملی و استانی در حال آماده سازی زیرساخت های اربعین در پرتردد مرز زمینی کشور هستند.

- خبرگزاری مهر -گروه استان ها: شهرستان مهران با فاصله 280 کیلومتری تا کربلای معلی کوتاه ترین فاصله با عتبات عالیات و کشور عراق را دارد.

مرز بین المللی مهران یکی از فعال ترین مرزهای زمینی و رسمی کشور است که امروزه یکی ازمهم ترین کانون های تردد زوار به ویژه در ماه محرم و ایام اربعین است.

در فاصله یک ماه تا اربعین حسینی حال و هوای این روزهای مهران اربعینی شده است، مسئولان هم در حال آماده سازی زیرساخت های اربعین در استان و مهران هستند.

امسال پیش بینی می شود بیش از چهار میلیون نفر از مرز مهران تردد کنند، آمارها نشان می دهد 60 درصد تردد کل زوار اربعین در کشور از مرز مهران انجام می شود.

آخرین وضعیت زیرساخت های ارتباطی ایلام تا مهران فرماندار مهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مرز مهران تا شهر ایلام حدود 90 کیلومتر است که از این 90 کیلومتر حدود 84 کیلومتر هم اکنون چهاربانده است، مقطعی در حوزه کنجانچم که حدود 5 یا 6 کیلومتر است در حال چهاربانده شدن است.

علی عباس شفیعی افزود: دستگاه های اجرایی با تمام توان برای توسعه زیرساخت های این مسیر پای کار هستند و طبق قول مساعدی که داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای پای زائران اربعین در مهران/مسئولان از آخرین تمهیدات می گویند

صدای پای زائران اربعین در مهران/مسئولان از آخرین تمهیدات می گویند