مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-23اقتصادي

پیش بینی تحویل 50 هزار تن گندم مازاد به مراکز خرید شهرستان بهار


فرماندار شهرستان بهار از پیش بینی تحویل 50 هزار تن گندم مازاد توسط گندمکاران به مراکز خرید دایر شده این شهرستان تا پایان تابستان امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از پیش بینی تحویل 50 هزار تن گندم مازاد توسط گندمکاران به مراکز خرید دایر شده این شهرستان تا پایان تابستان امسال خبر داد.

مجتبی فیض اللهی یکشنبه یکم مرداد در حاشیه بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون گندمکاران شهرستان 10 هزار و 500 تن گندم تحویل مراکز خرید داده اند که این میزان تحویل گندم معادل کل خرید گندم سال قبل است.

وی با اشاره به فعالیت پنج مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان بهار شامل حسن قشلاق، همه کسی، صالح آباد و پورلو و اتحادیه بهار افزود: در حال حاضر اهتمام ویژه ای توسط سازمان غله برای پرداخت مطالبات گندمکاران و کشاورزان وجود دارد که در اسرع وقت بدهی کشاورزان تسویه شود و در این رابطه تاکنون بخش اعظم مطالبات گندمکاران شهرستان بهار پرداخت شده است و انتظار داریم نسبت به سال گذشته سریع تر مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

فیض اللهی همچنین خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی در سال جاری 18 تا 20 هزار تن گندم مازاد به مراکز خرید خصوصی شهرستان تحویل داده خواهد شد که این میزان خرید علاوه بر بخشی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تحویل 50 هزار تن گندم مازاد به مراکز خرید شهرستان بهار

پیش بینی تحویل 50 هزار تن گندم مازاد به مراکز خرید شهرستان بهار