مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-16سياسي

هرگونه ساخت وساز در بافت تاریخی کردستان با نظارت میراث فرهنگی امکان پذیر است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: هرگونه ساخت وساز در بافت تاریخی استان، با مجوز و تحت نظارت کامل میراث فرهنگی امکان پذیر است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: هرگونه ساخت وساز در بافت تاریخی استان، با مجوز و تحت نظارت کامل میراث فرهنگی امکان پذیر است.

منصور مهرزاد امروز (25مرداد) در جلسه شورای فنی میراث فرهنگی استان که با حضور سرپرست و کارشناسان معاونت میراث فرهنگی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و احیای آثار، بناها، مجموعه ها و محوطه های تاریخی و نیز بهره مندی از خرد جمعی و توان کارشناسی در بررسی و ارزیابی طرح ها در راستای نگهداری و صیانت از میراث فرهنگی، از وظایف شورای فنی میراث فرهنگی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه حفظ و حراست از بافت تاریخی و میراث فرهنگی با نظارت علمی کارشناسان و مشارکت مردمی میسر خواهد بود، افزود: حفظ بافت تاریخی شهر، رسالتی همگانی محسوب می شود که باید شهروندان با تعامل و همراهی، این مجموعه را در انجام این مسئولیت یاری دهند.

وی رعایت قوانین میراث فرهنگی را از الزامات ساخت وساز شهری عنوان کرد و گفت: متولیان صدور پروانه های ساخت وساز در بافت تاریخی شهر موظف به رعایت و اجرای این ضوابط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه ساخت وساز در بافت تاریخی کردستان با نظارت میراث فرهنگی امکان پذیر است

هرگونه ساخت وساز در بافت تاریخی کردستان با نظارت میراث فرهنگی امکان پذیر است