مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-12اجتماعي

موافقت وزیر کشور با تاسیس 280 دهیاری جدید در کشور


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از موافقت وزیر کشور با تاسیس 280 دهیاری در استان های خراسان رضوی ، اردبیل ، همدان و سمنان خبر داد.

- معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از موافقت وزیر کشور با تاسیس 280 دهیاری در استان های خراسان رضوی ، اردبیل ، همدان و سمنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهیار نورعلی در این باره گفت: بر این اساس 127 دهیاری در استان خراسان رضوی و118 دهیاری در استان اردبیل راه اندازی می شود.

وی همچنین از تأسیس 34 دهیاری در استان همدان و یک دهیاری در استان سمنان خبر داد و در ادامه گفت: به موجب ابلاغیه وزیر کشور، تاسیس این دهیاری ها با توجه به ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا مصوب1377.

4.

14 و در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند، بلامانع اعلام شده و استانداری های فوق می بایست مطابق ضوابط مربوطه نسبت به تاسیس دهیاری در این روستاها اقدام و شروع به کار دهیاری های جدید را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام نمایند.

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خاتمه همچنین اظهار کرد: فرآیند صدور مجوز تأسیس دهیاری برای روستاهای بالای20 خانوار و دارای کد عناصر تقسیمات کشوری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر کشور با تاسیس 280 دهیاری جدید در کشور

موافقت وزیر کشور با تاسیس 280 دهیاری جدید در کشور