مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-05سياسي

راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ انسانی است


اربعین یک حرکت بزرگ انسانی بوده که عوامل دیگری از جمله فرهنگ و مذهب نیز در آن اثرگذار است و حضور جمعیت بسیاری از مردم در پیاده روی اربعین کمر شیطان را می لرزاند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روز را آغاز مغناطیس حسینی می دانند همچنین در ایام اربعین جمعیت بسیار زیادی از مردم در پیاده روی حضور پیدا می کنند و تمام خدمت رسانی ها به صورت کاملاً مردمی انجام می شود که این از خصلت اربعین است.

وی افزود: اربعین یک حرکت بزرگ انسانی بوده که عوامل دیگری از جمله فرهنگ، مذهب و سیاست نیز در آن اثرگذار است و حضور جمعیت بسیاری از مردم در پیاده روی اربعین کمر شیطان را می لرزاند و به همین دلیل پیاده روی اربعین بسیار مهم است.

فرماندار اردستان بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان اردستان هرقدر که می توانند به موکب های شهرستان کمک کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه قبول نیست همچنین شهرداری های شهرستان با فضاسازی شهری حال و هوای اربعین را ایجاد کنند و مردم را نسبت به اربعین حسینی ترغیب کنند.

احمدی طبا تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در خصوص ایام اربعین پویش های نقاشی، عکس، پادکست و موارد دیگر را در فضای مجازی راه اندازی کنند همچنین از رسانه ها نیز می خواهیم اطلاع رسانی کامل در خصوص این ایام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ انسانی است

راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ انسانی است