مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-02سياسي

قرآن سوزی بخشی از پروژه اسلام هراسی است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: هتاکی به ساحت قرآن کریم یک حرکت سازمان یافته و بخشی از ترویج خشونت و پروژه اسلام هراسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجابی کرلانقیچ، سفیر جمهوری ترکیه در جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر دیروز سه شنبه10 مرداد ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس این سازمان دیدار و در خصوص راه های گسترش پیشبرد فعالیت های فرهنگی بین دو کشور گفت وگو کرد.

حجت الاسلام ایمانی پور در سخنانی، با ابراز خرسندی از انتصاب یک متخصص زبان و ادبیات فارسی به عنوان سفیر ترکیه در ایران، این دیدار را نشانگر عزم جدی دو طرف برای پیشبرد همکاری های مشترک فرهنگی دوجانبه دانست.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به تشریح فعالیت های این سازمان در داخل و سطح بین الملل پرداخت گفت: ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش سازمانی و توان کارشناسان خبره و توانمند، مخاطبان خود را با تمدن کهن ایرانی، اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حوزه گردشگری و پیشرفت های علمی و فرهنگی ایران آشنا کنیم.

لزوم تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی وی با اشاره به روابط خوب دو کشور دوست و همسایه ایران و ترکیه، لزوم تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی، علمی و دانشگاهی، ترجمه و نشر، تولیدات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن سوزی بخشی از پروژه اسلام هراسی است

قرآن سوزی بخشی از پروژه اسلام هراسی است