مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-08ورزشي

ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران مشخص شد/ 125 میلیون پاداش مدال طلا


با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون دوومیدانی ترکیب نهایی تیم ملی ایران برای شرکت در بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا را به همراه پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.

بر همین اساس و پس از برگزاری چند رویداد داخلی و بین المللی و با نظر کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی حسن تفتیان (100 متر)، مهدی صابری (پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان (400 متر با مانع)، سبحان احمدی (800 متر)، حسین رسولی (پرتاب دیسک)، میلاد ناصح جهانی (200 متر) و رضا مقدم (پرتاب چکش) در بخش آقایان ترکیب تیم اعزامی را شامل می شوند.

حمیده اسماعیل نژاد (100 متر)، فرزانه فصیحی (100 متر) و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش) هم ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان در بخش بانوان را در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا که طی روزهای 18 الی 25 تیر ماه جاری به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد را تشکیل خواهند داد.

افشین داوری (سرپرست فدراسیون دوومیدانی)، هادی سپهرزاد و جواد خسرو شیری تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران مشخص شد/ 125 میلیون پاداش مدال طلا

ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران مشخص شد/ 125 میلیون پاداش مدال طلا