مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-12بين الملل

رایزنی های محرمانه در آمریکا برای ارسال موشک های بالستیک به اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که چند روزی است تصمیم ایالات متحده آمریکا برای ارسال بمب های خوشه ای به اوکراین جنجالی شده است، - روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرده است که دولت بایدن بحث هایی را به طور محرمانه در خصوص ارسال موشک های بالستیک تاکتیکی دوربرد به اوکراین مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که چند روزی است تصمیم ایالات متحده آمریکا برای ارسال بمب های خوشه ای به اوکراین جنجالی شده است، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش کرد که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا به طور محرمانه بحث هایی را درباره احتمال ارسال موشک های بالستیک تاکتیکی دوربرد سطح به سطح (ATACMS) به اوکراین انجام داده است.

در مقدمه این گزارش آمده است که بریتانیا در ماه می، موشک های کروز دوربرد سایه طوفان را به اوکراین ارسال کرد و در حالیکه سران ناتو روز گذشته (سه شنبه) در ویلنیوس پایتخت گردهم آمدند، فرانسه متعهد شد که محموله ای از همین موشک ها که آن را SCALP می نامد به اوکراین ارسال کند.

با این حال، طبق این گزارش، تاکنون ایالات متحده در خصوص ارسال هرگونه ذخایر محدود از سامانه های موشک بالستیک تاکتیکی دوربرد سطح به سطح (ATACMS) به اوکراین تردید داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های محرمانه در آمریکا برای ارسال موشک های بالستیک به اوکراین

رایزنی های محرمانه در آمریکا برای ارسال موشک های بالستیک به اوکراین