مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-15فرهنگي

صف ژاپنی ها برای تماشای آخرین فیلم «میازاکی»


طرفداران «هایائو میازاکی» خارج از سینماهای ژاپن در صف ایستادند تا اولین نفری باشند که آخرین فیلم بلند این انیماتور برنده اسکار را تماشا کنند و البته هیچ ایده ای نداشتند که چه چیزی در انتظارشان است.

- طرفداران هایائو میازاکی خارج از سینماهای ژاپن در صف ایستادند تا اولین نفری باشند که آخرین فیلم بلند این انیماتور برنده اسکار را تماشا کنند و البته هیچ ایده ای نداشتند که چه چیزی در انتظارشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، حدس و گمان در مورد انیمه چگونه زندگی می کنی؟ ماه هاست مطرح می شود چرا که انتظار می رود این آخرین فیلم ساخته پیرمرد 82 ساله ژاپنی باشد که پس از تغییر تصمیم خود برای بازنشستگی، پنج سال را صرف ساختن این فیلم کرده است.

استودیو معروف جیبلی که میازاکی از بنیانگذاران آن است و تولیدکننده انیمه برنده اسکار شهر اشباح (2003) و همچنین همسایه من توتورو و قلعه قرار دارد، گامی غیرعادی برای مخفی نگه داشتن جزییات داستان انیمه چگونه زندگ می کنی؟ برداشته و این فیلم را بدون تریلر و تبلیغات محدود به یک پوستر منتشر کرده که طرحی از موجودی پرنده مانند با پرهای سفید و آبی را نشان می داد.

هیچ خلاصه داستانی نیز از اثر جدید میازاکی منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف ژاپنی ها برای تماشای آخرین فیلم «میازاکی»

صف ژاپنی ها برای تماشای آخرین فیلم «میازاکی»