مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-18سياسي

آینده خوبی را برای آذربایجان شرقی پیش بینی می کنم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: در سایه تلاش و مجاهدت افسران،درجه داران و تمام کارکنان خدوم پلیس استان آینده خوبی برای این استان پیش بینی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر پاسدار محمد باقری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار و توانمندی های پلیس آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز توفیق شد بازدیدی از مجموعه انتظامی آذربایجان شرقی داشته باشیم که انصافاً توفیقات خوبی را از پلیس استان در این نمایشگاه شاهد هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت قابل قبول و مطلوبی در استان برقرار شده است، افزود: عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی استان در بحث کشفیات و کنترل جرایم رو به رشد بوده که نتایج بازدیدهای بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح موید همین مطلب است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور تاکید کرد: توسعه بی محابای فضای مجازی می تواند خطرناک و باعث بروز بسیاری از جرایم در این فضا باشد، اما هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات فناورانه و تلاش شبانه روزی کارکنان در کاهش جرایم فضای مجازی اثرگذار خواهد بود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان های مهم و مرزی است، یادآور شد: در سایه تلاش و مجاهدت افسران، درجه داران و تمام کارکنان خدوم پلیس استان آینده خوبی برای این استان پیش بینی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده خوبی را برای آذربایجان شرقی پیش بینی می کنم

آینده خوبی را برای آذربایجان شرقی پیش بینی می کنم