مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-09اجتماعي

بیش از 14 هزار جلد کتاب به مناطق کم برخوردار ارسال می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: بیش از 14 هزار جلد کتاب به مناطق کم برخوردار و روستایی ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه ابراهیمی هژیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ارسال 3 میلیون جلد کتاب به مراکز کانون در سراسر کشور اظهار کرد: همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان که مصادف با سالروز نویسنده توانمند کودک و نوجوان مهدی آذریزدی است، این اتفاق مهم رقم خورده است.

وی افزود: شعار ما در مسیر دانایی بر بال کتاب است و بر اساس آن فرآیند اهدا و ارسال 3 میلیون جلد کتاب به بیش از هزار مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور از امروز آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه سهم همدان در این اتفاق مهم و ارزشمند 14 هزار و 615 جلد کتاب با 90 عنوان است که تعداد زیادی از آنها از تولیدات کانون بوده و بخشی نیز از دیگر انتشارات کشور هستند، گفت: در استان همدان 44 مرکز فعالیت دارد که از این تعداد 31 مرکز ثابت، 10 سیار و سه پستی داریم که هر مرکز سیار با ماشین در ماه به 20 روستا سرکشی کرده و کتاب به کودکان و نوجوانان امانت می دهد و نیز در کنار کتاب فعالیت های فرهنگی دیگری مانند پخش فیلم و انیمیشن هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار جلد کتاب به مناطق کم برخوردار ارسال می شود

بیش از 14 هزار جلد کتاب به مناطق کم برخوردار ارسال می شود