مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-18سياسي

برنامه های سخنرانی آیت الله رضا رمضانی در گیلان اعلام شد


به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برنامه های سخنرانی آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان اعلام شد.

- ایسنا/گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برنامه های سخنرانی آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان اعلام شد.

همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام، برنامه های سخنرانی آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه مراسم صبح های دهه اول محرم همانند سال های گذشته با سخنرانی آیت الله رمضانی در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری(س) (خواهر امام) رشت برگزار می شود؛ این مراسم به همت هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع) شهرستان رشت از 28 تیر تا 6 مرداد ماه ساعت 6 صبح آغاز می شود که با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.

آیت الله رمضانی همچنین سخنران مراسم سوگواری هیئت رزمندگان اسلام رشت در شب های 2 تا 5 مردادماه است که از ساعت 21 و 30 دقیقه در مهدیه این شهر برگزار می شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین عصر روز چهارشنبه، 28 تیرماه در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در حوزه علمیه شهرستان آستارا حضور یافته و سخنرانی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سخنرانی آیت الله رضا رمضانی در گیلان اعلام شد

برنامه های سخنرانی آیت الله رضا رمضانی در گیلان اعلام شد