مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13دانش

همکاری دوجانبه میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه صنعتی گلرنگ


به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، با هدف شناسایی زمینه های همکاری مشترک، - زمینه های همکاری دوجانبه میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه صنعتی گلرنگ بررسی شد.

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، با هدف شناسایی زمینه های همکاری مشترک، نشست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه صنعتی گلرنگ با حضور دکتر حامد حسن پور، رییس باشگاه، دکتر فربد رزازی، معاون دانشجویی باشگاه، دکتر امیر جدیدی، معاون پشتیبانی و زیرساخت باشگاه و دکتر سحر بنی یعقوب، مدیر پژوهش و پایش باشگاه و دکتر حیدر امیران، رییس دانشگاه گلرنگ و دکتر مهدوی مدیر مرکز رشد گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.

دکتر رزازی در حاشیه این نشست در گفتگو با روابط عمومی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دانشجویان جوان و مستعدی دارد که به دنبال کسب مهارت حرفه ای و جایگاه شغلی و اجتماعی هستند.

از سویی گروه صنعتی گلرنگ یکی از مجموعه های بزرگ صنعتی کشور است که تنوع کارخانه ها و فعالیت های صنعتی آن زیاد است و در حوزه های متنوعی چون صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع غذایی ، صنایع دارویی، سلولزی ، توزیع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دوجانبه میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه صنعتی گلرنگ

همکاری دوجانبه میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه صنعتی گلرنگ