مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-26سياسي

ولایت مداری و دشمن شناسی جزو محورهای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی باشد


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ولایت و رهبری در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و تهدیدها در همه حوزه ها، گفت: پرداختن به جریان ولایت مداری در بین آحاد مردم و تبیین جایگاه و نقش ولایت به عنوان لنگرگاه امن و ایمن انقلاب اسلامی باید جزو محورهای کنگره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی، دشمن ستیزی و دشمن شناسی را دو اصل اساسی تمام اقدامات فرهنگی عنوان کرد و از دست اندرکاران این کنگره خواست تا این مسئله مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به تاکیدهای مستمر مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری، گفت: راهبرد اساسی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، فراگیری و اثرگذاری آن در میان اقشار مختلف مردم بخصوص طیف جوان باشد تا در نهایت بتواند به هدف غایی خود نائل آید.

رییس ستاد اجرایی کنگره سرداران و 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، با اشاره به در پیش رو بودن ماه محرم، گفت: آیین های عزاداری ماه محرم، ظرفیت بسیار خوبی برای گفتمان سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید برنامه ریزی شود تا یاد و خاطره شهدا زینت بخش محافل عزاداری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری و دشمن شناسی جزو محورهای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی باشد

ولایت مداری و دشمن شناسی جزو محورهای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی باشد