مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:562023-06-22سياسي

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر توجه ویژه حوزه ها به معیشت طلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در بیت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله علیرضا اعرافی در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت و فعالیت های حوزه های علمیه و اقدامات تحولی مرکز مدیریت از جمله طرح حمایت هدفمند از طلاب، فقه معاصر، کارویژه های طلبگی، هوشمندسازی خدمات، همایش یکصد سالگی بازتأسیس حوزه علمیه قم و.

.

محضر این مرجع تقلید ارائە داد و در پایان خلاصه ای از نتایج و دستاوردهای حاصله سفر به عراق و دیدار با علما و مراجع تقلید حوزه نجف را بیان کرد.

آیت الله مکارم شیرازی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و فعالیت های انجام شده و دعا برای توفیقات بیشتر حوزه های علمیه قم و نجف و عزت و سلامت مراجع تقلید و علمای اسلام نکاتی را به مدیر حوزه های علمیه توصیه کرد.

ضرورت حمایت، تقویت در عین ارزیابی و ارتقای دروس خارج، استمرار و ارتقای برنامه های حوزه، توجه ویژه به معیشت طلاب، اهمیت شکوفاسازی و حفظ استعدادهای برتر حوزه ای در ضمن لزوم برآورده سازی نیازهای جامعه مرتبط با رسالت حوزه های علمیه، از توصیه های آیت الله مکارم شیرازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر توجه ویژه حوزه ها به معیشت طلاب

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر توجه ویژه حوزه ها به معیشت طلاب