مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-24سياسي

همت و انسجام بین مسئولان زمینه رفع بسیاری از مشکلات است


همه مشکلات در ظرف چند ماه حل نخواهد شد، ولی با همین همت و انسجامی که بین مسئولان وجود دارد می توان شاهد رفع بسیاری از مشکلات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر زابل اظهار کرد: در زمینه سیستم فاضلاب شهر زابل مشکلاتی وجود دارد که باید مسئولان برای رفع آنها پیگیری کنند.

وی با اشاره به همکاری شهرداری مشهد با شهرداری زابل بیان کرد: مسائل معابرعمومی، پارک بانوان و پارک های سطح شهر توسط شهرداری زابل هر چه زودتر برطرف شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مسائل طرح ساماندهی سوخت اذعان کرد: تاکنون سوخت کشاورزان و اقشار مختلف حذف نشده است، باید مسیر مناسب و درست را برای انجام کارهای مردم انتخاب شود تا شاهد توسعه اقتصادی باشیم.

  وی تصریح کرد: در طرح اشتغال پنل های خورشیدی عدم وابستگی به آب و برق و توجه به خانوارهای کم در آمد و پایداری این طرح و داشتن درآمد مناسب و ثابت مورد توجه قرار گرفته است.

کرمی بیان کرد: پیگیری های لازم برای ایجاد شرکت تولیدی پنل های خورشیدی و سیستم های آب شیرین کن در منطقه سیستان انجام شده که علاوه بر رفع نیاز این منطقه به شهرهای دیگر نیز صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت و انسجام بین مسئولان زمینه رفع بسیاری از مشکلات است

همت و انسجام بین مسئولان زمینه رفع بسیاری از مشکلات است