مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18ورزشي

همایش شیرخوارگان حسینی در 130 نقطه کرمانشاه برگزار می شود


دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 130 نقطه استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 130 نقطه استان خبر داد.

فرهاد دوستی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، گفت: این همایش روز جمعه(30 تیر) همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم، از ساعت 8:30 در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در دیگر شهرستان های استان هم برگزار می شود، افزود: امسال این همایش در شهرستان های پاوه، روانسر و جوانرود که جزو مناطق اهل تسنن استان کرمانشاه هستند هم برگزار خواهد شد.

دوستی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته همایش شیرخوارگان حسینی در 130 نقطه در سطح استان کرمانشاه برگزار شد، افزود: پیش بینی می شود امسال این همایش در بیش از 130 نقطه استان کرمانشاه همزمان با هشت هزار نقطه سراسر کشور و 45 کشور جهان برگزار شود.

دوستی با بیان اینکه در سالهای گذشته شاهد استقبال خوبی از سوی مادران کرمانشاهی برای حضور در مراسم شیرخوارگان حسینی به همراه فرزندانشان بودیم، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در 130 نقطه کرمانشاه برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی در 130 نقطه کرمانشاه برگزار می شود