مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-13اجتماعي

پیکر حاجیان فوت شده خراسان رضوی حج امسال به مشهد منتقل شد


مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پیکر حاجیان فوت شده خراسان رضوی که در حج تمتع امسال بر اثر ایست قلبی در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفته بودند، - به مشهد منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس خداشناس اظهار کرد: زنده یاد علیرضا روحی در تاریخ سوم تیرماه و شادروان قمر عزیزی قادرآبادی در تاریخ دوشنبه 12 تیرماه در شهر مکه مکرمه دارفانی را وداع گفتند.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به این که خانواده هر 2 زائر فوت شده درخواست انتقال اجساد آنها به ایران را داشتند، پیکر این زائران متوفی با پرواز شماره 1523 در ساعت 6 صبح امروز از جده به مشهد منتقل و تحویل خانواده های متوفیان شد.

وی گفت: هزینه انتقال اجساد طبق قرارداد سازمان حج و زیارت با بیمه ایرانیان بر عهده بیمه است و از خانواده زائران فوت شده هزینه ای برای انتقال گرفته نمی شود.

خداشناس افزود: خوشبختانه سایر زائران استان در سلامت کامل هستند و طی بازه زمانی 18 تا 27 تیرماه به وطن باز خواهند گشت.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اضافه کرد: از 18 تیرماه امسال تا کنون چهار هزار و 397 زائر و عوامل اعزامی به حج تمتع امسال با 19 پرواز به فرودگاه شهید هاشمی نژاد بازگشته اند که از این تعداد، چهار هزار و 240 زائر از خراسان رضوی و یک کاروان 93 نفره از خراسان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر حاجیان فوت شده خراسان رضوی حج امسال به مشهد منتقل شد

پیکر حاجیان فوت شده خراسان رضوی حج امسال به مشهد منتقل شد