مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-22اقتصادي

تأمین 400 فقره جهیزیه برای افراد تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر


مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تأمین 400 فقره جهیزیه مزدوجین تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسدی راد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اشتغال مددجویان بهزیستی استان بوشهر، از محل 184 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 و 18 بیش از 170 میلیارد تومان آن برای 482 طرح اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در هفته بهزیستی 60 طرح اشتغال زایی در نقاط مختلف استان و 2 مرکز مثبت زندگی در بوشهر و عسلویه افتتاح شد و در این مراکز نیروهای حرفه ای و متخصص با رشته تحصیلی مرتبط مشغول به کار شدند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به ساخت مسکن پرداخت و بیان کرد: در هفته بهزیستی امسال 57 مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح و واگذار شد.

وی از واگذاری 162 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا در یک سال گذشته برای ساخت 282 واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش و معلولان 33 میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

اسدی راد با بیان اینکه اکنون 446 واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در نقاط مختلف استان بوشهر در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: ساخت 54 واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای 2 معلولی در شهرهای برازجان، گناوه و دیلم آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 400 فقره جهیزیه برای افراد تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر

تأمین 400 فقره جهیزیه برای افراد تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر