مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-22سياسي

رونمایی از اولین شماره از دوره جدید نشریه عین


اولین شماره از دوره جدید نشریه عین در امامزاده صالح (علیه السلام) با حضور حاج ماشاء الله عابدی مداح اهل بیت علهیم السلام رونمایی شد.

- اولین شماره از دوره جدید نشریه عین در امامزاده صالح (علیه السلام) با حضور حاج ماشاء الله عابدی مداح اهل بیت علهیم السلام رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین شماره از دوره جدید نشریه عین در امامزاده صالح (علیه السلام) با حضور حاج ماشاء الله عابدی مداح اهل بیت علهیم السلام رونمایی شد.

نشریه مطالعات آیینی عین در سال دوم و شماره اول دوره جدید خود به سراغ موضوعاتی نظیر اطعام و رزق در قالب پرونده ویژه قیمه ی امام حسین (علیه السلام) رفته است.

این نشریه از یک سو خانواده محور است و برای نقش ها و اعضای گوناگون خانواده به صورت تخصصی به تدوین محتوا پرداخته است و از سوی دیگر به ادبیات و فرهنگ عامه نزدیک شده است تا بتواند با زبانی روان و ساده وارد گفتگو با مردم شود.

رویکرد خانواده محور و نزدیک شدن به فرهنگ عامه دو جهت گیری کلان در نشریه مطالعات آیینی عین است که در انتخاب موضوعات، نگارش و تدوین محتوا و همچنین طراحی های قالبی و فرمی جریان پیدا کرده است.

آیین رونمایی شماره اول دوره جدید نشریه عین در محل امامزاده صالح علیه السلام و با حضور حاج ماشاء الله عابدی مداح اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین شماره از دوره جدید نشریه عین

رونمایی از اولین شماره از دوره جدید نشریه عین