مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-11بين الملل

آغاز رزمایش دریایی ارتش لبنان با مشارکت 6 کشور


ارتش لبنان از آغاز رزمایش دریایی «اتحاد قاطع» (الاتحاد الحازم) در آب های سرزمینی این کشور با حضور شش کشور دیگر از جمله آمریکا خبر داد.

- ارتش لبنان از آغاز رزمایش دریایی اتحاد قاطع (الاتحاد الحازم) در آب های سرزمینی این کشور با حضور شش کشور دیگر از جمله آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمایش دریایی اتحاد قاطع دوشنبه آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

طبق این بیانیه، این رزمایش در پایگاه دریایی جونیه با مشارکت یگان های دریایی از آمریکا، انگلیس، فرانسه، مصر، عراق و اردن آغاز شده است.

در بیانیه ارتش لبنان در این باره آمده است: این رزمایش توسط نیروی دریایی ارتش لبنان فرماندهی می شود و هدف آن ارتقای توانمندی نیروهای دریایی و واحدهای شرکت کننده در این رزمایش است.

این رزمایش همچنین با هدف هماهنگی و تبادل تجربیات در عملیات فرود، نظارت و کنترل سطح آب، غواصی، جستجو و نجات، انهدام مهمات و رهگیری و بازرسی کشتی ها درحال برگزاری است.

فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا و ارتش لبنان، تیرماه 1401 نیز رزمایش دو هفته ای مشترک خود تحت عنوان اتحاد قاطع 2022 را در آب های سرزمینی لبنان برگزار کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش دریایی ارتش لبنان با مشارکت 6 کشور

آغاز رزمایش دریایی ارتش لبنان با مشارکت 6 کشور