مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-29سياسي

«ترور» و «تحریم» دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ایران است


عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی گفت: آمریکا دو جنایت اصلی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام داده که در حوزه های «ترور» و «تحریم» است.

- محلات- عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی گفت: آمریکا دو جنایت اصلی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام داده که در حوزه های ترور و تحریم است.

حمید حبیبی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش مهم جوانان در انقلاب اسلامی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همگان شاهد نقش مهم جوانان، تصمیمات، اقدامات و تحرکات آنان بودند و بازخوانی جنایات آمریکا روحیه دشمن شناسی را همچون گذشته در جوانان زنده نگه می دارد.

وی با اشاره به آتش کشیدن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا در آب های خلیج فارس تصریح کرد: شهادت 290 نفر از هموطنان در جنایت وقیحانه آمریکا در سال 67 که حدود 66 نفر آن ها کودکان بودند جنایت بزرگی است که هیچگاه از خاطر ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد و به همین منظور رهبر معظم انقلاب 12 تیرماه را روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی افزود: گروهک منحرف منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب به جان مردم افتادند و جریان بنی صدر و جنگ تحمیلی را رقم زدند که فتنه های مختلف آنان تا به امروز ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ترور» و «تحریم» دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ایران است

«ترور» و «تحریم» دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ایران است