مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-12اقتصادي

مصرف برق استان بوشهر از 2100 مگاوات گذشت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افزایش دمای هوا در برخی نقاط استان تا 50 درج سانتیگراد بالای صفر خبر داد و گفت: مصرف برق در 2 روز گذشته از 2 هزار و 100 مگاوات عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا حشمتی بعد از ظهر چهار شنبه در جمع با اشاره به افزایش دمای هوا در هفته جاری اظهار داشت: افزایش دمای هوا منجر به افزایش مصرف برق به ویژه در بخش خانگی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: همه استان ها به صورت همزمان این هفته شاهد افزایش دما بودند که در برخی از نقاط غیر ساحلی استان بوشهر دمای هوا به 50 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و شدت گرما منجر به افزایش مصرف برق شد.

حشمتی از ثبت بیشترین دمای هوا در استان بوشهر در روزهای 19 و 20 تیرماه خبر داد و بیان کرد: در این 2 روز که مصرف برق افزایش یافت فشار زیادی بر روی شبکه های توزیع برق استان بود.

وی با اشاره به شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان بوشهر، تصریح کرد: مصرف برق در 19 و 20 تیرماه از 2100 مگاوات عبور کرد و رکورد سال گذشته را شکست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه مشکلی در تأمین برق در استان وجود ندارد از آماده باش تیم های عملیاتی برای جلوگیری از بروز مشکلات برق رسانی خبر داد و افزود: برای جلوگیری از بروز مشکلات در توزیع برق اکنون همه تیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق استان بوشهر از 2100 مگاوات گذشت

مصرف برق استان بوشهر از 2100 مگاوات گذشت