مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-16سياسي

«رویان» سه دهه در راستای استحکام خانواده فعالیت کرده است


رییس پژوهشگاه رویان موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه های رهبری عنوان کرد و گفت: «رویان» سه دهه در راستای استحکام خانواده و کمک به خانواده های نابارور فعالیت کرده است.

- رویان سه دهه در راستای استحکام خانواده فعالیت کرده است رییس پژوهشگاه رویان موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه های رهبری عنوان کرد و گفت: رویان سه دهه در راستای استحکام خانواده و کمک به خانواده های نابارور فعالیت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین شاهوردی در مراسم سالروز بازدید مقام معظم رهبری از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی که امروز با عنوان رویان برای ایران جوان برگزار شد، گفت: آن روز یکی از روزهای به یاد ماندنی برای مجموعه رویان و جهاد دانشگاهی است و سخنان مقام معظم رهبری همواره یک سرمایه معنوی برای جهاد دانشگاهی و رویان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: همکاران رویان به منظور استمرار این اعتماد در تلاش هستند با انجام فعالیت های گزین و پاسخگویی به نیاز جامعه، به ویژه در مباحث نوین علمی خط شکن باشند.

رییس پژوهشگاه رویان، موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه های رهبری عنوان کرد و گفت: رویان سه دهه در راستای استحکام خانواده و کمک به خانواده های نابارور فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رویان» سه دهه در راستای استحکام خانواده فعالیت کرده است

«رویان» سه دهه در راستای استحکام خانواده فعالیت کرده است