مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-20ورزشي

بهبود وضعیت ورزشگاه نقش جهان برای استفاده هواداران


مدیر ورزشگاه نقش جهان از عملیات عمرانی برای بهبود وضعیت این ورزشگاه برای استفاده هواداران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمحمد قریشی مدیر ورزشگاه نقش جهان در خصوص اقدامات انجام شده برای استفاده راحت تر هواداران از این ورزشگاه اظهار داشت: یکی از دغدغه های هواداران بحث پارکینگ خودرو ها بود، در ضلع غربی و شرقی ورزشگاه پارکینگ داشتیم اما ظرفیت کاملی نداشت.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه تخصصی با حضور مدیرعامل و مسؤولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای افزایش ظرفیت پارکینگ، نامه نگاری ها انجام شد و 30 هزار مترمربع زمین از اداره کل ورزش و جوانان در محوطه نقش جهان در اختیار ورزشگاه قرار گرفت.

قریشی تصریح کرد: یک پارکینگ با ظرفیت یک هزار و 100 دستگاه خودرو به دو پارکینگ موجود اضافه کردیم، ورودی و خروجی این پارکینگ متفاوت است تا تداخلی وجود نداشته باشد، همچنین جایگاه مخصوصی برای اتوبوس هواداران در نظر گرفته شده است.

مدیر ورزشگاه نقش جهان با بیان این که این ورزشگاه ظرفیت کارهای بیشتری برای زیباتر شدن و استفاده بهتر هواداران از آن دارد، گفت: نمای ورودی ورزشگاه شکیل تر شد، ارتباط خوبی با شهرداری منطقه 7 برقرار کردیم تا برای زیباسازی و استفاده راحت تر جاده پیاده روی سلامت ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت ورزشگاه نقش جهان برای استفاده هواداران

بهبود وضعیت ورزشگاه نقش جهان برای استفاده هواداران