مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-24سياسي

«دوشنبه» میزبان همایش بین المللی مبارزه با بیابان زایی


به ابتکار کنوانسیون سازمان ملل برای مبارزه با بیابان زایی روزهای 10-11 تیرماه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان همایشی علمی و عملی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با بیابان زایی روزهای 1 – 2 جولای (10-11 تیرماه) در شهر دوشنبه کنفرانسی علمی و عملی، برپا می کند.

نمایندگان قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و همچنین روسیه، بلاروس، گرجستان و مولداوی در مورد موضوعات کلیدی کنوانسیون و راه های رسیدگی به آنها از طریق مدیریت پایدار زمین، بی طرفی تخریب و واکنش زودهنگام به خشکسالی و همچنین کاهش اثرات طوفان های شن و گرد و غبار تبادل نظر می کنند.

شرکت کنندگان این کنفرانس اطلاعات لازم در مورد کشورها و مناطق مختلف ارائه خواهند کرد و همچنین بر نقش مهم حقوق زمین امن به عنوان کاتالیزور برای مشارکت زنان در مدیریت زمین تمرکز خواهند کرد.

بنابر اظهارات ابراهیم تیو دبیر اجرایی کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبازه با بیابان زایی در دهمین کنگره بین المللی محیط زیست نوسکی در اوایل ژوئن، هیچ گوشه ای از جهان از اثرات مخرب تغییرات آب و هوایی، از دست دادن تنوع زیستی، تخریب زمین و و خشکسالی مصون نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان همایش بین المللی مبارزه با بیابان زایی

«دوشنبه» میزبان همایش بین المللی مبارزه با بیابان زایی