مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-11اقتصادي

مزایای سخت و زیان آوری به صندوق هنرمندان تعلق نمی گیرد


مدیرکل بیمه تامین اجتماعی فارس گفت: هنرمندانی که از طریق صندوق هنر تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، بیمه شده آزاد هستند و مشمول مزایای قانون مشاغل سخت و زیان آور نمی شوند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بیمه تامین اجتماعی فارس گفت: هنرمندانی که از طریق صندوق هنر تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، بیمه شده آزاد هستند و مشمول مزایای قانون مشاغل سخت و زیان آور نمی شوند.

جلیل مرادی سه شنبه 20 تیرماه در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: برای بهره مندی خبرنگاران از مزایای قانون مشاغل سخت و زیان آور، باید حق بیمه افراد به مدت تعیین شده قانونی، از طریق رسانه پرداخت شده باشد.

او گفت: مشاغلی که ادعا دارند باید سخت و زیان آور محسوب شوند باید تقاضایشان در کارگروهی که اعضاء آن از اداره کل تعاون، تامین اجتماعی، علوم پزشکی و کارفرما و بیمه شده، هستند بررسی و تایید شود.

منفی شدن بیمه شده به مستمری بگیر یک تهدید است مرادی همچنین با بیان اینکه هزینه های اداره کل تامین اجتماعی فارس بیش از درآمدهایش است، گفت: امرور خطری که سازمان را تهدید می کند، منفی شدن نسبت تعداد بیمه شدگان به مستمری بگیران است.

این مقام مسئول ضمن یادآوری اینکه آخرین ضریب قابل قبول در بحث ورودی ها و خروجی های سازمان تامین اجتماعی، ضریب پشتیبانی چهار است، گفت: در حال حاضر این ضریب به عدد 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای سخت و زیان آوری به صندوق هنرمندان تعلق نمی گیرد

مزایای سخت و زیان آوری به صندوق هنرمندان تعلق نمی گیرد