مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-03سياسي

شناسایی 400 مظنون به پولشویی در کشور


رییس مرکز اطلاعات مالی ایران با بیان اینکه شورای عالی مبارزه با پولشویی فعال شده است، گفت: اقدامات خوبی در بحث مبارزه با پولشویی در دولت سیزدهم انجام شده و 400 مظنون در این زمینه شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ ایرنا نوشت: هادی خانی امروز (دوشنبه) در مراسم کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اظهار داشت: در بحث مبارزه با پولشویی در کشور قانون داریم و معتقدیم این قوانین و دستورالعمل ها پیشرو از دیگر کشورهاست.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم بیان کرد: جمهوری اسلامی از تروریسم آسیب دیده و در مبارزه با تامین مالی تروریسم مدعی است که در زمینه مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم اقدامات گسترده ای انجام شده است .

وی در پاسخ به ایرنا درباره اقدامات دولت سیزدهم در بحث مبارزه با تروریسم، بیان کرد: شورای عالی مبارزه با پولشویی فعال شد و رصد اقدامات دستگاه ها در دستور کار قرار گرفت به طوری که سطح عملیاتی دستورالعمل ها رصد می شود و این بازرسی ها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

خانی گفت: همچنین در بحث توسعه زیرساخت های توسعه ای و نرم افزاری هوشمندسازی در مرکز اطلاعات مالی و تمامی اشخاص مشمول به خصوص دستگاه های کلیدی مثل نظام بانکی، بورس و بیمه، گمرک، مالیات و حوزه های صنعتی استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 400 مظنون به پولشویی در کشور

شناسایی 400 مظنون به پولشویی در کشور