مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-18اقتصادي

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 11 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند


شهرکرد_رییس امور اجرایی زکات استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی 3 ماهه نخست امسال، مردم استان بیش از 11 میلیارد تومان در قالب زکات واجب، زکات مستحب و زکات فطریه و کفارات پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی صفری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این مجموع بیش از 78 میلیون تومان زکات واجب، بیش از 6 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات مستحب و بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات فطریه مردم استان توسط این نهاد به دست نیازمندان رسیده است.

وی بابیان اینکه زکات پرداختی مردم استان در راستای کمک به نیازمندان و محرومان و احداث و تکمیل پروژه های عمرانی هزینه می شود افزود: تأمین جهیزیه، پرداخت هزینه های درمانی نیازمندان، تأمین هزینه های تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، احداث مسکن و تأمین بسته های معیشتی از جمله موارد مصرف زکات است.

رییس امور اجرایی زکات استان ادامه داد: کمک به احداث مساجد، حوزه علمیه و ساخت غسال خانه در سطح استان از دیگر موارد مصرف زکات است.

صفری با اشاره به اهمیت تبیین احکام زکات و موارد مصرف آن خاطرنشان کرد: نمودار احکام کلی زکات بر اساس فتوای همه مراجع شامل زکات مستحبی و واجب تهیه و در اختیار 442 عامل و 169 مبلغ زکات قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 11 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 11 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند