مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-30سياسي

شهرداری خرم آباد به وضعیت مبلمان شهری رسیدگی کند


یکی از مطالبات مردم بهبود و ارتقای مبلمان شهری است که رسیدگی به این مهم باید در اولویت کاری شهرداری و شورای شهر قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم آباد گفت: یکی از مطالبات مردم بهبود و ارتقای مبلمان شهری است که رسیدگی به این مهم باید در اولویت کاری شهرداری و شورای شهر قرار بگیرد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر نهم تیر ماه در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به روز شهرداری و دهیاری ها اظهار کرد: آسفالت برخی از خیابان های شهر پر از چاله است و خودروهای مردم هنگام عبور از این خیابان ها آسیب می بیند و مردم از این وضعیت گلایه دارند که امیدواریم شهرداری رسیدگی های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به 12 تیر روز صنعت و معدن افزود: این روز را به همه صنعتگران و کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت تبریک می گوییم.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه وزارت صنعت و معدن یکی از وزارتخانه های بسیار مهم است، عنوان کرد: این وزارتخانه در اشتغال و معیشت مردم مسوولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد و اگر از این مسوولیت کوتاهی کند و مردم بخاطر این کوتاهی در سختی قرار بگیرند، باید جوابگو باشند.

وی با اشاره به سخت بودن مسوولیت در پیشگاه خداوند ادامه داد: اگر کسی که مسوولیت پذیرفت از عهده آن بربیاید عبادت است و چنانچه کوتاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری خرم آباد به وضعیت مبلمان شهری رسیدگی کند

شهرداری خرم آباد به وضعیت مبلمان شهری رسیدگی کند