مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-27اقتصادي

برای تکمیل ساختمان تصفیه خانه های لرستان 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


برای تکمیل ساختمان تصفیه خانه های لرستان 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا آنها را به بهره برداری برسانیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: برای تکمیل ساختمان تصفیه خانه های لرستان 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا آنها را به بهره برداری برسانیم.

یاسر اکبریان امروز ششم تیرماه در سه شنبه های خبری با بیان اینکه در شرایطی مسئولیت شرکت آبفای لرستان را تحویل گرفتم که بیش از 700 میلیارد تومان در بخش عمرانی و 240 میلیارد تومان در بخش جاری بدهکار فروشندگان، پیمانکاران، بازنشستگان و سایر بود، افزود: با این اوصاف تلاش کردیم خدمات شرکت گریبان گیر مشکلات نشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر خرم آباد، با توجه به زمانبر بودن فاز دوم تصفیه خانه این شهرستان را در دست انجام داریم.

ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب خرم آباد برای رفع کدورت آب این شهر مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: کدورت آب شهر خرم آباد موضوعی است که دغدغه شرکت آبفاست و برای برون رفت از این موضوع راهی نداریم جز اینکه ظرفیت تصفیه خانه آب خرم آباد را ارتقا دهیم و احداث فاز دوم تصفیه خانه این شهر را اجرایی و عملیاتی کنیم.

اکبریان بابیان اینکه در بخش فاضلاب برنامه هایی داریم که از ظرفیت ماده 56 استفاده شود، تصریح کرد: با حمایت استاندار و معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل ساختمان تصفیه خانه های لرستان 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای تکمیل ساختمان تصفیه خانه های لرستان 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است