مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-15سياسي

استانداری تهران: برای صدور مجوز برگزاری تجمع آمادگی داریم


برای جریانات سیاسی، گروه ها و احزاب که قانونی اند، مانعی نمی بینیم و به محض تقاضای آن ها، ظرفیت های لازم برای تامین مکان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، استاندار تهران درباره برگزاری تجمعات براساس اصل 27 قانون اساسی، گفت: قاعدتا دولت ها به دنبال حضور مشارکت جویانه مردم هستند بنابراین سازمان ها، دستگاه ها و همه عواملش را به کار می گیرد تا این سطح افزایش پیدا کند.

علی رضا فخاری استاندار تهران در گفت وگویی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی انتخابات چه اقداماتی برای برگزاری تجمعات و اجرای اصل 27 قانون اساسی صورت گرفته است؟ گفت: قاعدتا در حوزه انتخابات یکی از مسائل حداکثرسازی سطح مشارکت ها است؛ سطح مشارکت زمانی صورت می پذیرد که همه مردم با سلایق و دیدگاه های مختلف امکان حضور در این عرصه ملی را داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات، بحث تجمعاتی است که البته باید وجه قانونی داشته و با مجوز باشد و قابلیت اطلاع رسانی داشته باشد تا ما بتوانیم ظرفیت های لازم را برای آن ایجاد کنیم؛ هم برای اینکه بتوانند در یک محل اسکان پیدا کنند( تجمع ) و طرح مسئله کنند و هم به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی، تا ما بتوانیم تضمین های لازم برای برگزاری مراسم شان را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران: برای صدور مجوز برگزاری تجمع آمادگی داریم

استانداری تهران: برای صدور مجوز برگزاری تجمع آمادگی داریم