مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-09فرهنگي

ادبیات و کتاب کودک، کودکان را به مهربانی با دنیا دعوت می کند


یک نویسنده کتاب کودک، ادبیات کودک را فقط سرگرمی ندانست و تصریح کرد: ادبیات و کتاب کودک، کودکان را به مهربانی با دنیا دعوت می کند.

- ایسنا/گیلان یک نویسنده کتاب کودک، ادبیات کودک را فقط سرگرمی ندانست و تصریح کرد: ادبیات و کتاب کودک، کودکان را به مهربانی با دنیا دعوت می کند.

سمیه رنجبر، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و نویسنده کتاب کودک در گفت وگو با ایسنا، کودک و نوجوان را زیربنای جامعه دانست و اظهار کرد: برای اینکه جامعه موفق تری داشته باشیم، باید زیربنا را تقویت کنیم.

وی با اشاره به مواجهه روزانه خود با کودکان و نوجوانان و آشنایی با مسائل و نیازمندی ها و سوالات آنان، تصریح کرد: با دنیای کودکان آشنا هستم و می دانم که برای پاسخ به سوالات کودکان باید به روز باشیم، زیرا کودکان بسیار باهوش و کنجکاو و مطالبه گر هستند.

مولف کتاب مترسک قصه گو با بیان اینکه ایده بسیاری از داستان هایم را از خود کودکان و نوجوانان می گیرم، گفت: مربیان کانون باید وارد جهان کودکان شوند و از دید آنها به پیرامون نگاه کنند.

رنجبر، ادبیات کودک و نوجوان را دارای ظرافت های خاص دانست و یادآور شد: امکان دارد یک نویسنده بسیار بزرگ با موضوع کودک و نوجوان کتابی را تالیف کند، اما آن کتاب در برقراری ارتباط با جامعه هدفش موفق نباشد، زیرا به زب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات و کتاب کودک، کودکان را به مهربانی با دنیا دعوت می کند

ادبیات و کتاب کودک، کودکان را به مهربانی با دنیا دعوت می کند