مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:562023-06-26اقتصادي

زیرساخت رونق سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شود


رییس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف سریع وضعیت اراضی راکد مانده در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، بر لزوم فراهم کردن زمینه و زیرساخت جذب سرمایه گذار تاکید و خاطرنشان کرد که این سازمان از سرمایه گذاری سالم و شفاف حمایت کرده است.

- ایسنا/فارس رییس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف سریع وضعیت اراضی راکد مانده در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، بر لزوم فراهم کردن زمینه و زیرساخت جذب سرمایه گذار تاکید و خاطرنشان کرد که این سازمان از سرمایه گذاری سالم و شفاف حمایت کرده است.

کاظم اکرمی دوشنبه 5 تیرماه، در حاشیه بازدید از برخی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، اقدامات اجرایی شده طی ماه های اخیر در این منطقه را مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و ارزیابی اطلاعات جمع آوری شده در بخش اراضی موجود، بوده است.

اکرمی افزود: با توجه به اینکه برخی از دریافت کنندگان زمین در این منطقه، اقدامی برای راه اندازی واحد صنعتی نکرده اند، باید این اراضی تعیین تکلیف و زمین استرداد یا مهلت جدید به فرد اعطا می شد؛ مجموعه مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی این اراضی و تعیین تکلیف آنها، برای استرداد یا واگذاری به افراد جدید، اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت رونق سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شود

زیرساخت رونق سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شود