مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-24اجتماعي

سومین همایش زنده نامان تبریز میزبان چهره های نامدار شهر اولین ها


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، از برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز خبر داد.

- سومین همایش "زنده نامان تبریز" میزبان چهره های نامدار شهر اولین ها ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، از برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز خبر داد.

نصیربیگی با اعلام این خبر، افزود: آسمان درخشان شهر تبریز، ستاره های بی شماری را تقدیم این مرز و بوم نموده و در سومین همایش زنده نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از 22 نفر از برترین چهره های تبریز در زمینه های گوناگون خواهیم بود.

وی افزود: روند انتخاب و بررسی سوابق چهره های زنده نام طی ماه ها و هفته های گذشته با شتابی بیشتر به انجام رسید و امید است که با برگزاری و معرفی شایسته ایشان، شاهد افزایش آشنایی جامعه با این چهره های برجسته و پرتلاش باشیم.

وی ادامه داد: در این دوره قرار است از 22 تن از زنده نامان تبریز تجلیل شود و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این برنامه روز بیست و یکم تیرماه در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.

بیگی با بیان اینکه برگزاری این رویداد به عنوان یکی از وظایف مدیریت شهری، در ادای دین به چهره های برجسته و نام آور تبریز است، افزود: افراد تعیین شده در حوزه های متنوع انتخاب شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش زنده نامان تبریز میزبان چهره های نامدار شهر اولین ها

سومین همایش زنده نامان تبریز میزبان چهره های نامدار شهر اولین ها