مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-02ورزشي

پرسپولیس قطعا به مشکل میخورد/ وظیفه مهاجم گلزنی است نه چای آوردن!


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بلاتکلیفی این تیم در شروع تمرینات، گفت: برای لوث کردن قهرمانی پرسپولیس همه کار می کنند و به نظر موفق هم بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی ادامه دارد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته همچنان تمرینات پیش فصل خود را آغاز نکرده است.

این در حالی است که اکثر تیم های لیگ برتری همچون رقیبان سنتی این تیم نظیر استقلال، سپاهان و تراکتور کار را استارت زده اند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت منتظر بازگشت دستیاران خود و همچنین حضور حداکثری بازیکنان فصل گذشته است اما عدم تمدید قرارداد با بعضی از بازیکنان و همچنین جذب تمام نفرات مورد نظر گل محمدی باعث ایجاد مشکل شده است.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن انتقاد از عدم تکمیل لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم نسبت به تعویق زمان شروع تمرینات پیش فصل واکنش نشان داد.

لوث کردن قهرمانی! پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعویق در زمان شروع تمرینات پیش فصل این تیم گفت: پرسپولیس بهترین نتایج را در فصل گذشته گرفت.

این تیم در قهرمانی کولاک کرد.

هیچکس فکرش را نمی کرد تیمی که پایین تر از سپاهان و استقلال رفته بود جوری آنها را شکست بدهد که تا آخر فصل نتوانند به گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس قطعا به مشکل میخورد/ وظیفه مهاجم گلزنی است نه چای آوردن!

پرسپولیس قطعا به مشکل میخورد/ وظیفه مهاجم گلزنی است نه چای آوردن!