مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-24بين الملل

روند غرق شدن مهاجران در دروازه های اروپا قابل قبول نیست


سازمان ملل روز گذشته (جمعه) تایید کرد که در پی واژگونی یک قایق حامل مهاجران در نزدیکی جزیره «لامپدوسا» در ایتالیا، حدود 40 نفر مفقود شدند.

- سازمان ملل روز گذشته (جمعه) تایید کرد که در پی واژگونی یک قایق حامل مهاجران در نزدیکی جزیره لامپدوسا در ایتالیا، حدود 40 نفر مفقود شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندیپندنت، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ایتالیا، گفت: حادثه اواخر روز پنجشنبه رخ داده و دست کم یک نوزاد در میان ناپدیدشدگان است.

او در توییتر خود نوشت: ادامه روند غرق شدن مهاجران در دروازه های اروپا قابل قبول نیست و هرچه سریع تر باید یک سازوکار نجات هماهنگ و مشترک بین دولت ها ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، فلاویو دی جاکومو ، سخنگوی آژانس مهاجرت سازمان ملل متحد نیز گفت: این قایق غرق شده از اسفاکس در تونس حرکت کرده و حامل 46 مهاجر از کامرون، بورکینافاسو و ساحل عاج بوده است که بر اثر بادهای شدید و امواج دریا واژگون شده است.

به گفته او، برخی از بازماندگان به لامپدوسا و برخی دیگر به تونس بازگردانده شدند.

در میان مفقودشدگان هفت زن و یک خردسال بودند و سایر بازماندگان مردان بالغ اند.

سخنگوی آژانس مهاجرت سازمان ملل متحد تاکید کرد: از ماه نوامبر شاهد ورود مهاجران بیشتری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا از مسیر تونس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند غرق شدن مهاجران در دروازه های اروپا قابل قبول نیست

روند غرق شدن مهاجران در دروازه های اروپا قابل قبول نیست