مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-08بين الملل

تصمیم ارسال بمب خوشه ای به اوکراین نشانه عجز آمریکا است


آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی «ناامیدی و عجز» کاخ سفید خواند.

- آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی ناامیدی و عجز کاخ سفید خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت که واشنگتن از روی ناامیدی تصمیم به ارسال بمب های خوشه ‏ای به اوکراین گرفته است، اما این اقدام بر عزم روسیه برای دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه خود تأثیری نخواهد گذاشت؛عملیاتی که به گفته وی هدف آن از بین بردن تهدیدات علیه امنیت فدراسیون روسیه، از جمله نازیسم است که در اوکراین پرورش داده شده است.

آنتونوف تاکید کرد: اقدام به صدور بمب های خوشه ای به اوکراین حکایت از این دارد که آمریکا و متحدان آن متوجه شده اند که عاجز هستند اما نمی خواهند به شکست خود و شکست تلاش های نیروهای اوکراینی برای انجام حمله علیه روسیه اعتراف کنند.

از این رو این تازه ‏ترین اقدام جنون آمیز آنها ارسال بمب های خوشه ای به اوکراین است.

این دیپلمات روس با بیان اینکه سطح کنونی تحریکات آمریکا در واقع خارج از حد معمول است و بشریت را به یک جنگ جهانی جدید نزدیک تر می‏ کند ، گفت: آمریکا آنقدر در فکر شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم ارسال بمب خوشه ای به اوکراین نشانه عجز آمریکا است

تصمیم ارسال بمب خوشه ای به اوکراین نشانه عجز آمریکا است