مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-03ورزشي

اجلاسیه 186 شهید ورزشکار در اردبیل برگزار شد


اجلاسیه 186 شهید ورزشکار استان اردبیل در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل به میزبانی ورزش و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این اجلاسیه که پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: شهدای ورزشکار با برجستگی خاص و داشتن روحیه با نشاط و مقاوم در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه های مختلف درخششی بی نظیر در جبهه جهاد و شهادت داشتند.

اکبر ورودی تصریح کرد: استان اردبیل با تقدیم 186 شهید ورزشکار اوج دلدادگی ورزشکاران و قهرمانان رشته های ورزشی را در دفاع از مکتب اسلام و میهن اسلامی به نمایش گذاشت تا همه دنیا بفهمند که قهرمانی ها تنها در میدان ورزشی اتفاق نمی افتد بلکه بالاترین مدال قهرمانی ها در میدان نبرد با دشمن و خصم است.

وی گفت: امروز نیز جوانان و نوجوانان ما در عرصه های ورزشی و حضور در رشته های مختلف به الگوگیری از این سرمایه های بی بدیل نیاز دارند تا بتوانند روحیه فتوت، مردانگی و شجاعت را همچنان حفظ کرده و بر تداوم راه عزتمند شهدا پافشاری کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: جوانان ما امروز در سخت ترین شرایط هجمه های بیگانگان قرار گرفتند و شایسته است با حضور در میادین ورزشی و افزودن بر قدرت روحی، معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه 186 شهید ورزشکار در اردبیل برگزار شد

اجلاسیه 186 شهید ورزشکار در اردبیل برگزار شد