مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-15اجتماعي

معلمان مقطع ابتدایی باید تحصیلکرده و باسابقه باشند


معلمان مقطع ابتدایی باید تحصیلکرده ترین و با سابقه ترین افراد آموزش وپرورش باشند چراکه تأثیرگذاری زیادی در این مقطع بر روی دانش آموزان وجود دارد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: معلمان مقطع ابتدایی باید تحصیلکرده ترین و با سابقه ترین افراد آموزش وپرورش باشند چراکه تأثیرگذاری زیادی در این مقطع بر روی دانش آموزان وجود دارد.

  علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 24 تیرماه در نشست صمیمی با اعضای شورای معاونان و رؤسای ادارات تابع اموزش وپرورش استان همدان، اظهار کرد: معلمان در تمام ادوار و تحت هر شرایطی از رسالت خود دست بردار نیستند و همواره با ایثار و ازخودگذشتگی شمع وجودشان را برای روشنایی بخشی به جامعه می سوزانند که کار بزرگی است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مهمترین نهاد فرهنگساز، خانواده است اما این موضوع دچار نوسان است و برخی از آن غافل می شوند بنابراین آموزش وپرورش کار مهمی را بر عهده دارد و همه را باید سر خط بیاورد و آموزه هایی فرا دهد که افراد در جامعه مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه بی توجهی به مسائل فرهنگی باعث ناهنجاری در نسل جدید می شود و فضای مجازی بزرگترین آفت و آسیبی است که نسل نوجوان و جوان را تحت تأثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: بی توجهی به نظام خانواده باعث شده با نسلی مواجه باشیم که ظاهراً آرام است اما به هیچ نظمی پایبند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مقطع ابتدایی باید تحصیلکرده و باسابقه باشند

معلمان مقطع ابتدایی باید تحصیلکرده و باسابقه باشند